18 apr. 2013

Ilningar..

Uuääh, har såna ilningar i underredet. Gud vad det är obehagligt!! Vet att jag hade det med grabbarna också, och även mellan graviditeterna.
Har i alla fall jobbat stängning idag så kom hem vid fem, då skulle Toffe byta bil så jag tog med mig grabbarna in till stan för att handla veckans mat. Enough is enough, nu är det matplanering som gäller och jag känner mig ganska nöjd med veckans mat. Sällsynt! Tanken var att vi skulle äta lasagne nästa torsdag men eftersom jag ändå handlade ville jag ha det ikväll.
Sagt och gjort, när gjorde jag lasagne senast?! Och varför inte oftare?! Åt med en vitlökssallad, den är ju underbar!
Nu har grabbarna precis somnat, blev sent ikväll men de är ju ändå lediga imorgon med pappan så. Jag ska jobba 07:30-16 så de får passa på och sova.
Jag tänker krypa i säng så snart som möjligt, givetvis! Jag ÄLSKAR att sova, jag vet att det kanske kommer perioder i graviditeten som man inte kan sova. Vet också att man inte kan sova "före" men jag är tröttast i världen nu och tänker njuta av sömnen!
Sov gott!!

Inga kommentarer: