17 apr. 2013

Vecka 23

Ja, jag glömde bort det igår. Slutade fyra och somnade under nattningen halv åtta och sov i stort sett tills imorse, hehe!
Men nu är det en ny vecka igen och mina tankar är:
- Inser att jag börjar tänka "överlevnadsvecka" för liten i magen.
- Tänk om något är fel när han kommer ut?
- Barnvagnsdjungel!!
- Sjukt ont i ryggen, mer än jag någonsin kunnat ana
Och i övrigt så saker som vi har koll på:
- Vad för SORTS barnvagn vi (läs jag) vill ha. Jag vill ha en duovagn, men sen då? Det lutar åt att införskaffa det i slutet på juni, det blir alltså en begagnad och det blir perfekt.
- bilbarnstol tror jag att vi har koll på, det blir någon gång väldigt nära slutet.
- Planen med skötbordet, och det skötbordet kommer vara nere. Hur vi gör på övervåningen på nätterna får vi se.
- Säng har gått i arv från Theo, den fina fina sängen!
- Kläder.. Ja, det är ju absolut inte det största problemet även fast jag tyvärr gav bort de flesta bäbiskläderna. Det vet jag att jag kan rota fram en del ändå.
Saker löser sig, känns som att jag har koll på det så som läget är nu. Tänker ta tag i det när tiden är här för det.
Men nu ska jag njuta av att få krypa ner då jag jobbar stängning imorgon!

Inga kommentarer: