9 nov. 2011

Pjjuuuhh

DÅ var onsdagen här, jag har skitbråttom men jag måste äta innan jag åker och jobbar. Och eftersom jag är kvinna kan jag göra två saker samtidigt, alltså äta och sitta vid datorn.
Glömde ju skriva igår att tatueringen ryker när op blir av, haha den kommer skäras bort.
Önskemålet från kliniken var att jag skulle gå ner lite mer i vikt, eftersom man tar skinnet ända uppifrån revbenen så kan det lätt bli en liten bulmage om jag inte försöker få bort den innan. Det önskar jag mig ju inte! Så får se om jag lyckas på egen hand eller om jag får ta hjälp av sk "soppdiet" in i de sista veckorna, Men det blir ju inte innan jul i alla fall, så det är väl i så fall in på det nya året, beroende på hur det passar. We will see :)
Nu måste jag nog ta och blåsa håret och kleta på lite mascara så att ingen blir rädd på jobbet :))

Inga kommentarer: