13 nov. 2011

BLÄÄ!!

Jag är väldigt glad för vissa saker är på gång, möjligen ett steg närmare operation. Men andra delar skär i mig, jag är så trött. Jag kommer inte ihåg senast jag var så slö och så jävla, jävla trött. Äter fel, tar inga promenader och har bara tappat DET. Vad FAN hände? Jag märker ju direkt när "fel-tankarna" kommer, jag måste fan skärpa mig. Men när fan ska jag hinna?!!? BLÄ FÖR IDAG, BLÄ FÖR JÄVLA TANKAR OCH BLÄ FÖR ATT INTE HINNA GÅ UT OCH GÅ! Eller ska jag ut och gå så är grabbarna med och de vill ju absolut inte sitta still i vagnen längre.
Men slår ett slag för städningen hemma istället och försöker peppa upp tankarna, HEJA HEJA!

2 kommentarer:

Mickis sa...

Vet att det inte hjälper så mycket men du anar inte hur stark du är och hur långt du redan har kommit! Du är så otroligt duktig. Du har en otrolig drivkraft och du vet vad du vill, är helt övertygad om att du kommer nå ditt mål! <3

SandraMadeleneJohansson sa...

Det var ju ett bra pris för OP! :) Trodde det skulle kosta mer!

Tråkigt att du känner dig nere, men vet du,det har säkert med mörkret att göra också. Du är inte ensam om att vara lat, jag är också jätte lat o trött. Hoppas snön kommer o lyser upp lite snart :)

Kram