8 nov. 2011

Falköping!

Japp, vilken värd resa det var! Är full med info nu och jag känner att det här är så rätt för mig. Massa pengar, ja! Men en jäkla investering för mig. Livskvalitet helt enkelt. En del kan ha svårt att förstå, hur en operation kan göra allt det där men så är det faktiskt.
Fick info om att de helst inte opererar brösten samtidigt och det accepterar jag och lägger som en framtidsplan istället. Det är fortfarande viktigt men magen är prio ett och jag är så inställd på det här nu.
Härligt!
Sitter på lunch på jobbet nu, suck! Tappade liksom gnistan någonstans..

3 kommentarer:

Marie - Från en prematurmammas hjärta- sa...

Så härligt att det gick bra! :D

Sandrah - mamma till Devin & Vilde och bebis på väg sa...

Åhh ring och berätta meeeer!!

SandraMadeleneJohansson sa...

Vad skönt! Jag förstår hur mycket en op skulle betyda, jag vill också! Jag vill dock göra det när jag vet att jag inte vill ha fler barn. Vad säger dom om det?

Får man fråga vad det kommer kosta? Jag undrar bara för att jag antar att även jag kommer få betala min op själv, är i alla fall inställd på det.

Skönt att du känner dig nöjd!! :)