18 nov. 2011

Oj, oj..

Jag har inte orkat skriva eller överhuvudtaget brytt mig tror jag. Jag mår sådär just nu.. Jag vet med mig själv att det är av flera olika anledningar.
Höstmörkret kan såklart också göra skillnad, snön lyser med sin frånvaro!!
Jag har i alla fall försökt göra tillvaron lite mysigare ikväll, tagit tag i disk, städ och tvätt.
Även värmt på lite glögg, just bara för luktens skull. Tjuvstartat lite!
Nästa helg är det ju första advent men också my b-day, vilket förhoppningsvis innebär full rulle! Boda Borg och lite partaj hemma på lördag och fika på söndag. Kanske inte hinner njuta så mycket av glögg och mys då.
Men julpynt ska det banne mig bli!! Även börja titta på lite julklappar.
Jag kanske ska försöka använda bloggen mer, kanske känns det lite bättre när jag kan skriva av mig lite.

1 kommentar:

Sandrah - mamma till Devin & Vilde och bebis på väg sa...

Hoppas du mår bättre snart! Du är välkommen på julklappstipseftermiddag hos mig sön 4e dec klockan 15 :)