20 nov. 2011

Effetktiva gömmor..

Skrev ju för ett tag sen om min sidecut, den har blivit ganska lång,  så jag provade att lägga över luggen på andra sidan och det har fungerat ganska bra. I vissa lägen ser det lite konstigt ut men så trött som jag var på den så gör det inte så mycket!
Gjorde ordning årets första julskinka i fredags och bakade de första lussebullarna igår, allt det här kanske jag redan skrivit en gång. Det vet man aldrig! Jag är virrigare än någonsin numer..
På Maxi tittade jag på mamma och gick sedan förbi henne utan att känna igen henne i fredags, och igår skulle jag ha en scanner på Maxi och glömmer scanna in alla varor innan jag ska betala. Det var ju bara att erkänna för dem i kassan att jag är snurrig, haha.
Just nu håller jag på att baka bullar (varav förklädet på bilden) till nästa helg.
Den här helgen har jag bara fyllt med saker jag velat göra, för imorgon är det vardag igen.. Och ta tag i ett viktigt beslut! Men jag går på magkänslan så det blir nog rätt tillslut!

Det viktigaste måste man prioritera, och just nu kommer jag prioritera magkänslan framför måsten.