29 sep. 2011

Snart så..

Ännu en dålig natt, riktigt dålig! Men dagen på jobbet var bra, men kom hem till två riktigt sura barn. Jag vet inte vad som händer!!! Noel har skrikit som besatt nu på kvällen, det låter ju som att jag skulle ha riktigt små barn när jag skriver en sån mening! Jag förstår inte men jag var så trött på jobbet idag att det kändes som att jag hade grus i ögonen.
Så fort barnen somnat tänker jag diska och sen lägga mig. Spelar ingen roll om jag får kliva upp vid fyra för att jag inte kan sova, skulle ju inte tro det egentligen eftersom det förmodligen blir mycket vaket med grabbarna.
Såna saker man tänker men egentligen inte får säga; kände jag att jag var avskräckt från fler barn så är jag DEFINITIVT det nu.
Det finns såå underbara stunder med grabbarna, helt otroligt! MEN de här ständigt ledsna nätterna gör att jag snart får kortslutning. Dessutom så blir det ju några timmar på jobbet, sen är det grymt tråkigt att de är på så dåligt humör hemma.

Det är ju bara att bita ihop, men det är ganska svårt när de är så ledsna!

Jag skriver det här inlägget nu men egentligen har jag inte ens tid med ett sketet inlägg för min son ska nattas nu (Noel sover redan)

Hej på er!

1 kommentar:

Sandrah - mamma till Devin & Vilde och bebis på väg sa...

Som jag sa när Vilde var liten: Jag behöver inga preventivmedel, jag har ju Vilde ;) haha!