1 okt. 2011

Lördag..

Och det gör mig inte ett dugg att vi klev upp klockan sju för grabbarna sov så bra i natt!!! Det var så härligt att kliva upp. Somnade som en klubbad säl igår, det var längesen jag var så utmattad!! Har ju proppat hjärnan full med massa info, som jag dessutom behöver komma ihåg, hehe.

Vi har käkat frukost och myser nu i soffan. Det är Dr Phil som gäller den här tiden på morgonen, haha. Men jag tycker faktiskt att det står för helg.

Såg precis en reklam på en Ford, den bromsar själv när det kan hända en krock. Och den kan fickparkera automatiskt. Snart kan bilen nog köra helt själv, och bara tekniken tillåter så blir vi alla robotar. Och nästa steg därefter är att det inte längre finns någon mänsklighet. Eller? Man vet aldrig!

Så då, ett av de längre inläggen på länge. Nu ska Polarn och jag mysa i soffan medans kottarna springer omkring!

Inga kommentarer: