28 sep. 2011

Suuck!

Tar väl och morgonbloggar lite. (nattbloggar, så känns det just nu.) Noel vaknade klockan fem och var jätteledsen, jag också haha. Han har somnat om och jag ska väl ta min feta och dra mig ut till garaget för att duscha, vem älskar inte att gå ut i ett kallt garage tidigt på morgonen för en dusch?
Men att jag klev upp kl fem kommer innebära att jag har ganska mycket tid i lugn och ro att göra mig ordning, typ som att blogga också.
Hinner även äta frukost, bättre än så blir det väl inte.

Jag trivs kanon med de människor som är på samma utbildning på jobbet, trevliga människor som är lätta att prata med. Kul att vi även kommer jobba ihop sen också!
Livet känns bra nu, tyvärr ganska lite tid med grabbarna när jag kommit hem. Noel har varit på ett ganska dåligt humör i två dagar, men de kör ju faktiskt rätt så långa dagar på dagis och har sovit lite sämre på nätterna. Jag hoppas att det kan bli lite bättre när vi väl fått schema. Men nu är det väl bara dags att sätta fart mot den kalla jävla duschen. God morgon!

Inga kommentarer: