24 sep. 2011

Fy fan!

Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig.. Det började med att Noel började gnälla om de där förbannade Bamse-böckerna vi köpte tidigare på kvällen. Sen vaknar Leon och båda är klarvakna. Noel slängde sig precis fram mot mig med en bok, och lyckades knöla in hörnet i ögat på mig. Och Leon började riva sönder en av böckerna.
Jag är så förbannat irriterad! Men sånt får man väl inte skriva? Eller ens tänka?
Nu låter dem som två brandlarm men för att inte störta ut ur sovrummet och lämna dem här inne mitt i natten så försöker jag fokusera på något annat. Vi får väl köra uttröttningsmetoden, misstänker jag i alla fall! Snart inser de väl att det inte är så jävla kul att krångla mitt i natten!

1 kommentar:

Sandrah - mamma till Devin & Vilde och bebis på väg sa...

Åhh fy vad jobbigt! Klart man får skriva och tänka så.. man är inte mer än människa!