25 sep. 2011

Söndag..

Så har söndagen passerat också, fixade lite matlådor i morse.. Samma mat hela veckan förmodligen, haha.
Igår var vi till Karlstad en sväng, mamma och jag. Barnen också såklart!
Köpte ett par skor på skopunkten, är kanonnöjd med dem. Bilden gör dem inte riktigt rättvisa. Åkte ner till Åtorp en stund också, där hittade jag en väska som passade mig utmärkt. Stor men inte för stor.
Resten av dagen bara tjoffsade iväg!

Idag har vi plockat ur gästrummet och nu är det grabbarnas sovrum, och de har redan somnat men vi får se hur första natten går. Jag hoppas att det blir en lugn natt eftersom klockan ringer ganska tidigt imorgon. Äääntligen är det dags för utbildningen på Transcom!
Nu ska jag ta och pyssla lite innan natten, missa inte Robert Gustavsson på fyran klockan åtta!!!

Inga kommentarer: