23 sep. 2011

Lilla snutten!

Han somnade igen, lilla älsklingen!
Vi sov mellan tio och tolv och trots det så sover han igen. Varm är han, och så har han spytt.. Tror inte att det är magsjuka men funderar på om det är för att han har feber. Stackars liten kille!
Hoppas verkligen att han är bättre imorgon eftersom vi ska ta en sväng till Skopunkten i Karlstad och sen till Åtorp för att gå på marknaden där.
Känner att jag behöver ett par nya skor till jobbet, känns kul att känna sig fräsch när man äntligen ska ut och omge sig med människor!
Konstigt att man inte blivit folkskygg, fast det vet jag ju inte än. Det återstår att se på måndag. Men åååh vad jag är taggad! Hoppas det går att lösa med dagis och med Toffes arbetstider eftersom jag inte kan anpassa mig.
Nu får jag njuta av den här 'sista' helgen för sen drar ju verkligen allvaret igång!