18 aug. 2011

Torsdag..

Och fyra dagar av inskolningen har gått. Lämnade grabbarna en timme idag igen och det hade gått så bra! Imorgon är det dags för det värsta.. Haaha, nej då. Men imorgon är det dags att vinka av i hallen direkt vid halv tio och sedan hämta dem innan tolv, efter att de ätit lunch på dagis. 2,5 timme hemma utan grabbarna.. Märklig känsla. Fast de har ju vart hos mamma och vi har varit hemma utan dem. Vet inte varför det känns att det är annorlunda. Men de är så duktiga, våra grabbar!! Jag är så stolt och efter bara dessa fyra dagar och två timmar för barnen på dagis känner jag mig lugnare, som att hela jag känner på mig att de är så trygga. Och att jag faktiskt hinner städa och plocka utan att det ständigt måste gå ut över min tid med grabbarna, eller min sömn. Nu vill jag ju hemskt gärna ha ett jobb, och helst igår typ. Uppskattar inte egentid så mycket, det är bara det att man inte orkar dra hela lasset själv utan man behöver hjälp. Min egentid använder jag gärna till att plocka eller något, för det gynnar mig :)
Imorgon när grabbarna är på dagis ska jag antingen städa garaget eller så ger jag mig ut på promenad. Vi får se :))
Nu är det Ullared på 5an så jag ska väl ladda upp lite inför vårt kommande besök ;)

Inga kommentarer: