18 aug. 2011

God morgon!

Klockan sex slog grabbarna upp ögonen idag. Men eftersom jag kröp ner och somnade en kort stund efter halv tio så gör det inte mig något alls.
Igår lämnade jag grabbarna en timme på dagis och det gick jättebra! Jag åkte en sväng till skärgården och sedan satt jag i bilen och lyssnade på talbok. Kände inte för att åka hem, och promenad skulle jag inte hunnit i alla fall. Men idag ska jag åka hem och pyssla med tvätten, toffe ska med till dagis idag så vi åker väl hem en timme :-)
Finns väl inte mycket mer än det att skriva om just nu..
Eller jo, räknade ut att jag går cirka 5,4 km varje dag på min promenad.. Vad lite det låter!! Det tar alltså mig ungefär en timme med barnvagn, lite mindre själv, att gå fem km. Det känns inte som att det går så fort faktiskt! Men, kalla det en halv mil och det känns bättre :))

Inga kommentarer: