20 aug. 2011

Mina underbara barn!

Vad skulle mamma göra utan er?? Leon har blivit en riktig kramkille. Han ska gärna dra ner brorsan på golvet, men på bilden passade han på att kramas ordentligt medans brorsan ändå satt fast.
Ligger på sängen och Leon sover här bredvid, Noel sover i sin säng och Toffe latar sig på soffan. Han har ont i nacken, jag borde egentligen tycka synd om honom men bristen på hans empati när jag var sjuk gör nog att jag är nonchalant. Det räcker med att ha barnen, har ni någonsin hört en karl gnälla? Det är värre än 10 ungar!

Har i alla fall planerat att fly fältet och åka på loppis med barnen och Paulina. Har ju redan klarat av dagens 7,5 km så det känns som att resten av dagen kommer gå på tomgång. Men loppis och något mer får vi hitta på så att inte jag blir helt galen :)

Har lyssnat klart på Karin Gerhardsens senaste också, Helgonet heter den. Har slut på fantasi nu, men vet att jag aldrig orkade läsa Åsa Larssons så jag ska nog ta tag i det. Var ju i början när man fick tag på alla svenska deckare och så prioriterades dem bort.

Men eftersom barnen sover så ska jag nog ta och fixa håret och ta på mig normala kläder, innan håret formas efter handduken. ;)

Hoppas ni får en trevlig lördag, och får jag tid över så kommer det komma upp några inlägg. :)

Inga kommentarer: