16 aug. 2011

Tisdag..

Jag har inte orkat skriva, livet har hunnit före liksom :)
Nu menade jag inte att något dåligt hade hänt men jag var helt enkelt för trött igår.
Det har gått såååå bra på dagis dessa två dagar, de är helt underbart duktiga! Imorgon ska jag gå ifrån en kvart och jag tror inte att det kommer vara något problem alls! De finner sig snabbt i dagismiljön och jag avgudar dagispersonalen. Jordnära och helt otroliga. Jag är så glad över att vi fick plats på detta dagis :)
Jag har varit som en zombie, helt slut.. Och helt galet hungrig hela tiden. All energi bara sugs ur mig. Men nu försöker jag bli av med sockersuget, tredje dagen nu utan något fusk alls. Det gäller ju bara att mota bort det, och det gör jag med grädde och hallon och 86 procentig choklad. Det gäller bara att jag bestämmer mig som med rökningen.
Jag har ju varit rökfri i fyra veckor imorgon, det känns grymt bra!! Det är som att jag aldrig ens har rökt, samtidigt som det är ganska jobbigt ibland. Inte för själva cigen eller nikotinet utan för stunden som det brukade vara. Men det är bara skit, och efter att ha hållt upp i nio månader så var det grymt korkat att börja igen. Men så är det och nu har jag förhoppningsvis tagit mitt förnuft till fånga!
Har i alla fall promenerat, ätit och sen duschat. Väntar på att mamma och Micke ska komma. Min gamla mamma som fyller år idag ;)
Jag gör nog en repris på igår kväll, även ikväll. Lägger mig i sängen redan vid tio, det är ganska ovanligt men beviserligen nödvändigt.
Men ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Paulina sa...

Så jävla duktig är du som har slutat! Och bra att du uppdaterar igen så jag vet va som händer nu när jag jobbar :D