14 aug. 2011

Dan före dan..

Imorgon sätter allvaret igång, eller ja.. Nu är det verkligen dagisdags!!! Jag är ganska nervös tror jag, fast jag kan inte identifiera känslan riktigt. Mina små pluttar ska alltså börja på dagis, och jag ska ut i arbetslivet för första gången.. Nu börjar det som ska pågå för resten av livet. Hämtning, lämning, vabning osv. Och arbetslivet.. Fram tills man bli pensionär ;) Erkänner att det skrämmer mig samtidigt som jag är grymt nyfiken!
Men inskolning imorgon i alla fall, det var det här det inlägget gick ut på.
Nu ska vi nog ta oss en promenad.. En extra lång kanske, står inte ut med matångesten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har tyvärr inga tröstande ord till dig och det ni står inför mer än att det kommer att gå så bra :) Jag vet hur ångestfyllt det kan vara och hur klent det kan låta med "det kommer att gå bra" men jag VET att ni fixar det och grabbarna kommer att ha sååå roligt :) Förhoppningsvis du också när du börjar jobba, arbetskamrater osv. För att inte tala om att man kan gnälla lite för att man är ledig för lite ;)
Stort lycka till! // Carola