28 juli 2011

Sjuk men trots det fyndat!

I förrgår hittade vi den vita Denver radion för 75 kr på Maxi och idag hittade vi den vita kolsyremaskinen för 119 kr. Till det får man givetvis köpa en kolsyretub för 250 kr, men det slår ju verkligen ut all loka totalt!

Hade tid på vårdcentralen 15:15 men det dröjde en rejäl stund fast det var mitt fel. Stick i fingret och sedan lite mer väntan. Fick komma in, och blodprovet hade inte varit bra så han lyssnade på lungorna och sa att det knastrade i dem.
Luftrörskatarr eller möjligen mild lunginflammation. Vilken tur att jag åkte in. Mindre bra att jag varit ute och gått! Men fick i alla fall antibiotika i 10 dagar, och hostmedicin.

Trots det kommer man inte undan med städningen, men nu är det klart och sängarna nybäddade. Grabbarna har badat så de är rena och mysiga :)
Just nu jagar de varandra men är på ett underbart humör så att det är lite sent gör inte så mycket.
Men lite konstigt är det eftersom vi vart ute mycket idag. De har sprungit nakna mellan poolen och sandlådan och röjt järnet :)

Nu hoppas jag kvällen går fort för vår säng är också nybäddad och jag ska duscha och sen krypa ner och bara njuta! Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer: