27 juli 2011

Epost bloggar

Har precis lyckats kicka igång epost bloggning genom telefon, trodde att jag skulle kunna göra som på den gamla med bilder men jag fattar ingenting så det här blir ju bra ändå. :) just nu ligger vi i soffan, jag hostar och Leon hostar. Ska nog ringa vårdcentralen sen, även göra ett annat ärende. Dessutom tänker jag köpa jordgubbar idag, DET har jag längtat efter!
Min första rökfria vecka och jag känner att det går bra utan. Det kommer väl kännas bättre när det inte låter som att jag röker 2 paket om dagen.
Nu är det väl återhämtning som gäller och jag tror att promenad kan kvitta idag, undra om det var den igår som gjorde natten så jävlig!
Just nu har Leon satt sig på min mage och vinkar åt tvn, så kan det gå :)
Noel har klarat sig riktigt bra från hosta *peppar peppar* men tro inte för det att han inte kan trycka fram lite låtsashosta, då ska man tycka synd om honom ;)

Ewww, blöjbyte nu!

Inga kommentarer: