20 juli 2011

Onsdag..

Ja, dagen har rullat på ganska bra. Efter att Leon spytt på mig igår så somnade han i min famn och sedan somnade han i vår säng. Grabbarna har krånglat några gånger var i natt, men efter välling strax efter sex så somnade de om till kvart i nio. Såna takter gillar vi ;)
Uppstigning och sedan frukost för både dem och mig, vid halv ett någon gång kom Mia hit och efter grabbarnas tupplur så gick vi till Maxi för att köpa jordgubbar. Satte oss på altanen för att äta och grabbarna var inte så värst nöjda med att sitta i sina matstolar en stund. Gick in en stund och lagade mat, fläskfilé, coleslaw och bearnaise för mig. + Pommes frites för Toffe.
Mamma och Micke kom, jag passade då på att ta en promenad helt själv. 45 minuter av både jogging och promenad, åh gud så härligt det var att gå utan vagn för en gångs skull!!

Nu ska jag snart göra lite mörk chokladmousse som kvällsmys, Noel har somnat men Leon är igång lite till.

Ha en trevlig kväll :)

Inga kommentarer: