19 juli 2011

Toffe är en lycklig man..

Som får vakna med mig bredvid sig imorgon.. Håret fullt med "skruvar" så det ska vara lockigt.. Hahaha, jag känner mig ganska läcker. Eller inte :)
Dagen har varit ganska bra, två gnälliga grabbar. Vi har varit på loppis och jag har hittat ett kanon vardagsrumsbord. ÄNTLIGEN! Det är dessutom förvaring och det går att lägga i en tilläggs skiva så det är toppen :)
Nu är det typ tredje kvällen denna vecka som jag blir nerspydd, Leon vaknade och var otröstlig och spydde ner mig. Just nu är han med Toffe och Toffe försöker få honom att sluta hyperventilera efter all gråt.
Tycker så jävla synd om barnen när det varit såhär, det är hemskt! Man känner sig så handfallen.

Nåväl, det får nog bli en dusch innan sängen.. Hoppas killarna får sova gott i natt.

1 kommentar:

Petra sa...

Hej!
Alltid lika kul att hitta nya bloggar att läsa!
Hur gamla är era killar?