29 juni 2011

Skrämmande..

Idag åkte vi till stranden tidigt, redan vid tio och var kvar många timmar, det var sskönt, men som vanligt så bränner man sig lätt trots att man smörjt siig!! Grabbsen har badat dem, som tusan också :) har smörjt dem riktigt noga idag, men jag misstänker att badbyxorna har skavt bort lite så de har bränt sig hemskt på en liten del precis över rumpan. En liten stund efter vi åkt till Mats så kom två ambulanser, två brandbilar och en polisbil och åkte ner mot Stenö. Det visar sig att det är en sjuårig liten grabb som hamnat i vattnet och sedan inte kunnat tagit sig upp och släktingar uppmärksammade att pojken inte syntes till. En person såg när pojken åkte under ytan och kom sedan inte upp och ringde larmcentralen.

Efter några timmar hörde vi att han levde, Men ytterligare en stund senare fick vi höra att han avlidit. Man kan knappt tro att det är sant, jag kan inte sluta tänka på det! alla tankar går till familjen ikväll, en bild kommer inte lämna min näthinna ikväll och det är när vi såg pojkens mamma. Tydligen var hon inte ens närvarande vid olyckan utan kom i bil till Stenö.



Livet är skrämmande och eftersom Leon redan sover så får jag pussa och kram extra på honom imorgon. Noel ska jag pussa ordentligt ikväll!!!

Inga kommentarer: