29 juni 2011

LyCka för mig..

Har inte mätt mig på länge, inte heller vägt men jag får verkligen lyckokänslor när jag kan gå in i en klädaffär och köpa storlek S/M!! Det har inte direkt vart självklart föR mig på ganska länge. Först gravid och sedan efter förlossningen. Jag har kämpat för detta de senaste månaderna, fast jag har fuskat ibland. Jag har ju haft barnen och knappt kommit iväg till ett gym, men nu är jag på väg! Trots att jag inte är nöjd så är det en bra känsla att kunna dra ner byxorna jag hade innan UTAN att dra ner knappen. Det är lycka för mig det ;)

2 kommentarer:

Angelica sa...

Du är så duktig! Speciellt nu när det är sommar är det supersvårt! Men man måste ju leva oxå!

Angelica sa...

Jepp jag säljer barnvagnsugglor! Lägger ut en hel del på tradera men tar även "privata" beställningar. Där man får välja färg själv.