28 juni 2011

Snabb bloggning..

Sitter och äter frukost, kanske inte i lugn och ro men lite. Ägg och prinskorv till frukost
Igår hade vi en riktigt bra dag, jag har dock glömt både linne och shorts så den var varm. Det var promenad, en sväng till Söderhamn och lite pyssel hos Mickis. Idag blir det att åka till Variant för att jaga shorts och linne, lite strömmingsfiske (om det fortfarande går) och förhoppningsvis promenad. Jag har verkligen inte så mycket att skriva, vi har det bra och vi är ute mycket.

Dumma jävla jag glömde smörja barnen igår, jag vet inte var jag lagt mitt huvud så båda grabbarna har en sk bonnbränna. Dvs att de fått solbränna från tröjans slut och ner till händerna. FAN vad jag skäms, stackars grabbar! Vi var jupå väg att köpa solkräm igår men sen sprang vi ju i affärer så då måste vi glömt det.

Även jag brände axlarna, för att matcha mitt röda hår.. ;)

Inga kommentarer: