17 juni 2011

En regnig student..

Ja, idag tar Paulina studenten och det är ju tyvärr dåligt väder.. Men det övervinner nog inte studenterna :D

Målade klart väggarna i sovrummet i natt, halv två fick jag hålla på till och grabbarna ville sova till halv åtta. Konstigt nog känner jag mig ganskaa pigg i alla fall, men om grabbarna tillåter så ska vi nog slumra lite på soffan ;)
Halv två ska vi stå på Brogårdsskolan och se dem när de springer ut, ladda med paraply och ordentliga kläder. Nästan så jag skulle vilja springa bort på Maxi och köpa regnställen de hade, men vi får se :)
Fika osv hos Paulina efter fyra och sen ska vi lämna barnen hos mamma och åka hem, duscha och byta om.
Just nu tar sig en.. obehaglig doft till min näsa så jag ska ta tag i problemet Leon har i blöjan.

Inga kommentarer: