16 juni 2011

För lite tid..?

Eller är det bara så att det är skönt att lägga tiden på annat?
Var i alla fall ut och åt med tjejerna i tisdags när Amanda fyllde 21, RIKTIGT lyckad kväll och det värmer verkligen i mitt hjärta att se att jag har så underbara vänner!

Igår fick jag i alla fall för mig att sovrummet ska göras i ordning (ÄNTLIGEN!!) och jag började plocka ur och vi sover nu i pojkarnas rum allihopa. Tur att rummet är ganska stort :)
Åkte till Karlskoga för att köpa färg och kom hem med en hallonfärg, som blev väldigt röd så det blir nog bra. Letade schabloner också, tänkte att jag skulle måla själv efter dem istället för att ha en fondvägg men ÖB verkade inte ha sånt så jag ska hålla utkik på andra ställen!
Målade till 24 i natt, men insåg själv att jag ska orka den här dagen också. (och vi får ju inte glömma natten) Det har varit en sådär natt, men ändå helt okej eftersom jag är på relativt bra humör ;) Leon däremot är inte på bra humör, skriker och slänger sig i soffan. Ligger på golvet och ja.. Men till slut så lugnar han sig lite.

Igår tog pelletsen slut, vilket betyder att vi inte hade något varmvatten och hela diskbänken var full av disk. Det känns förjävligt när det händer, men lyckades "skrapa" ihop lite varmvatten så jag har tagit disken och det gör ju att det känns skönt att gå in i köket. Hoppas att Toffe kan ragga upp en diskmaskin snart, det skulle behövas!

Så, nu har jag i alla fall uppdaterat lite.. Inte om något vettigt. Har lånat ut min telefon till Toffe så jag kan inte uppdatera något från mobilen så det är ju lite tråkigt.

Jo, en vettig och VIKTIG sak kommer här!
Min lilla Noel som nästan går mer än han kryper, han försöker och är så duktig och ibland blir det riktigt långa sträckor han går!!! Leon försöker också, och han är så jääääkla duktig!! Står själv, men har lite svårt att ta sig framåt. ÄLSKADE, ÄLSKADE BARN!!

Inga kommentarer: