23 maj 2011

Christoffer

Det är något jag ALDRIG kallar honom, så därför döper jag inlägget till det!
Jag har ju skrivit om min sambo, tyvärr enbart om när jag varit arg och jag har glömt att berätta vilken fantastisk kille det här är.
När man bara går runt i vardagen kan det lätt bli att man är trött och irriterad och minsta lilla kan göra en förbannad. Jag är så glad över att Toffe finns! Han är pigg och glad mestadels av tiden, han är händig och duktig ute i trädgården och han fixar de mesta praktiska sakerna. Han är underbar, och jag tror att i nästan alla förhållanden (grattis till er som inte har det så) så sliter det på att ha barn. Vare sig man har ett eller flera! Man har ju inte lika mycket tid över för varandra, orkar kanske inte lägga den sista energin på det. Jag har inte ro att sitta och mysa i soffan på kvällarna, för det finns så mycket att göra.
Vad jag vill säga med det här är att jag älskar min sambo väldigt mycket! Man glömmer lätt bort kärlek i vardagen, men man kan ju bara bättra sig!

1 kommentar:

Mamma R sa...

Så sant så :-D