24 maj 2011

Arga Noel..

Han försöker bryta sig ur den stängda dörren, såklart utan framgång! Han är skitförbannad för att vi stängt in oss i deras rum, vilket vi måste för deras pappa håller på i badrummet och har dessutom spritt ut myrr för att döda myrorna. Jag hatar dem!! Myrorna alltså. Vi har vart nere på föräldragrupp och grabbarna har precis ätit lite pyttipanna, vilket är en klart godkänt maträtt från deras sida :-)
Idag vet jag inte om det händer så mycket, däremot imorgon så ska vi storhandla, köpa en ny bilstol och springa in på h&m i Karlskoga för att handla sommarkläder till barnen. Pojkarna fick ju pengar när de fyllde år, och det som inte går till bilstolar kommer gå till kläder. :-) väldigt bra att kunna köpa lite shorts och så. Jag skulle verkligen behöva fixa min sidecut här någon dag, 125 kr på stan så jag ska gå ner någon dag när mamma kan ta barnen. Förra gången hade jag dem med, med hjälp av Patricia och Paulina men det gjorde mig bara hysteriskt stressad så nästa gång går jag själv:-)

Inga kommentarer: