23 maj 2011

Sängdags!

Ligger i sängen och ska läsa lite, barnen sover och Toffe jobbar. Vi har haft en bra dag, kan knappt komma ihåg vad vi gjort. Inte för att det varit så värst mycket utan mer för att dagarna sjunker in i varandra. Tog en långpromenad på ungefär 1,5 timme med barnen och Paulina. Man kan ju nästan gå hur länge som helst bara man pratar.
Gjorde världens äckligaste köttfärs förut, det skulle bli biffar men något hände och det blev bara en äcklig röra så jag åt upp coleslawen. Den har tagit en given plats på min tallrik, Toffe är lite orolig över... Vad ska man säga? Lukter efter all kål! ;-) det har inte hänt och min mage fungerar bättre än någonsin, jag märker fort om jag ätit något med för mycket kolhydrater. Lchf är det bästa jag någonsin gjort, och när jag når min målvikt så kommer jag fortfarande fortsätta med lchf. Snart är det mätning igen och det ska bli kul att se om det hänt något.
Ni ser, jag fick in lite tjat om allt möjligt. ;-)

Inga kommentarer: