27 apr. 2011

Fundersam..

I några dagar nu vet jag inte hur många blöjor jag bytt.. Eller hur mycket kläder jag bytt efter läckage. Det enda jag kan tänka på är att det är tänder, men de har aldrig varit såhär dåliga så länge. Jag blir väldigt fundersam!
Har hittat en till tand på Leon som är på väg upp, i överkäken några hack in. Det bara öser på med tänder :)

Idag är planen promenad och storhandling.. Det är molnigt men uppehåll så vi får klä på oss lite varma kläder bara, eftersom den härliga solen inte lyser på oss.

Ska försöka få in lite bilder från resan, trots att jag glömmer bort att ta kort nu när vi äntligen har en kamera ;)

Nu ska jag slå ett slag för tvätten som jag aldrig gjorde igår, eftersom vår lilla Leon tokvägrade somna! Vaknade i natt av att jag t om hörde när han gjorde i blöjan, då har man nog ont i magen. Så upp och byta blöja och sen somna om, vi tjuvsov dessutom en stund på soffan nyss ;) Hihi!

2 kommentarer:

Sandra sa...

skrev nyss en kommentar med hände nått konstigt.

Vi hade också en period ett par veckor innan de fyllde år. Höll på en vecka drygt ochg fick byta massa blöjor och kläder varje dag. Funderar också på om det kan vara tänderna. Men de går över iaf :)

SandraMadeleneJohansson sa...

Tror du skrev din kommentar på fel blogg ;) Det är lätt att blanda ihop alla Sandror ;)

Hoppas i alla fall att bajseriet går över! Det är säkert tänderna. Våra gossar kräktes när det kom tänder, inte lite heller utan mycket!