26 apr. 2011

Tisdag..

Vad lätt det är att glömma bort vad det är för dag. Vi kom hem strax efter ett i natt, grabbarna ville inte somna om direkt utan vi var nog vakna till två någon gång. Vid halv åtta var det god morgon så det var bara att kliva upp, i alla fall jag och Noel. Pappa och Leon sov gott till halv tio dem :)
Toffe åkte och jobbade vid två ungefär, grabbarna hade tagit en liten tupplur men jag lurade dem att somna om en timme till så då sov jag också en stund. Det behövdes verkligen för att jag inte skulle somna ståendes! Tog en promenad ner till Jysk, fick sällskap av mamma efter vägen..
Följde med mamma upp till henne och drack lite kaffe och gick sen hem, och nu sitter vi här. Jag har en himla massa ren tvätt att ta hand om, så jag gör nog det framför tv:n.
Jag bara längtar efter att få ordna i grabbarnas rum, köpa lite mysiga saker och ställa in barnens sängar där. Just nu så har inte golvet riktigt härdat klart, men grabbarna vaknar ju av oss när vi lägger oss så det är nog dags att de sover i eget rum.

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar och sen är det dags att sätta fart med tvätten, och disken. Och kanske riva ur mattan i badrummet :)
Trevlig kväll!!

Inga kommentarer: