27 apr. 2011

'Veckans' mått

Eftersom jag glömde bort måtten efter sju dagar så kommer nu mått efter tolv dagar.
Den 16 april såg det ut såhär:
Lår: 59 cm
Vad: 35 cm
Över arm: 26 cm
Byst: 100 cm
Rumpa: 1
02 cm
Midja: 85,5 cm

Idag, den 27 april, ser det ut såhär: ( har mätt så "löst" så möjligt, men ska be min sambo hjälpa mig sen så får se om jag skriver om måtten)
Lår: 57,5 cm ( -1,5 cm)
Vad: 35,5 cm ( +
0,5 cm)
Öarm: 27,5 cm (+1,5 cm)
Byst: 96 cm (-4 cm)
Rumpa: 1
00,5 cm (-1,5 cm)
Midja: 83 cm (2,5 cm)

Jag är väldigt nöjd med detta, det har blivit promenad varje dag men jag har också fuskat och trots det visar måtten mindre.. Jag börjar känna mig mer bekväm i kroppen, och att se resultat på måttbandet gör mig bara mer och mer peppad. Som synes så har ju t ex vadmåtten och överarmen ökat och de säger ju att muskler väger mer än fett, så det kan ju vara anledningen på vågen för jag märker som sagt skillnad. Men jag har nog en bit kvar innan jag är nöjd, men jag är verkligen på gång!! :)

Inga kommentarer: