17 feb. 2011

Jag lever...

Helt otroligt! Efter att de krånglade hela natten så fick jag sova knappt en timme innan de började krångla vid fem igen, jag var mer död än levande. Var så trött på att de krånglade så de fick sätta sig i gåstolarna medans jag gjorde välling, vid sex ungefär somnade de om igen och sov till nio. Så cirka fyra timmars sömn i natt, men som sagt.. JAG LEVER!!

Tack för ett jättebra tips om rutiner, men till saken hör den att de har sovit väldigt bra tidigare. Kanske vaknat en gång för välling, medans den andre har sovit hela natten. Egentligen var inte Noel problemet i natt, han vaknade bara när Leon gastade och tjoade. Leon vägrade ligga i sin egen säng, han blev helt galen bara jag la ner honom! Så eftersom Toffe skulle jobba, inte förns nu i morse jag kom på att han ska börja på förmiddagen, så väckte jag inte honom..

Jag var verkligen helt slut i natt, men det kommer ju alltid en morgon.
Så nu håller jag på och plockar, städar och ska snart diska..
Men blev lite less när jag kom upp och såg att Toffe aldrig ställde in maten igår, det var MYCKET kvar och det kunde jag ätit idag.
Konstiga saker man blir irriterad på när man är trött? Ja!

Undrar förresten om jag har öroninflammation, kanske skrivit det tidigare..
Har haft ont ett bra tag, och nu känns det nästan som "tunnlar" i öronen. Eller kanske är det tinnitus av allt barnskrik???

Inga kommentarer: