1 nov. 2010

November..

Tänk att för några år sen så satt jag och räknade de 27 (26 dagarna) från och med 1 november. Gjorde långa, långa önskelistor och hoppades på att få varenda dyr grej. Dockor, leksaker och vad det nu kan varit. När jag fyllde 15 fick jag min moped (haha) och det enda jag längtade efter förra året var att äntligen få ta mitt körkort. Så den 8 december firar jag och mitt körkort ett år. Förra året var jag gravid vid den här tiden, jag spydde, spydde och spydde. Och längtade efter dem första sparkarna, dock så började inte det ordentligt förns efter årsskiftet (och inte alls i november)
Den 16 december var vi på RUL och fick se att pojkarna mådde bra. I år har vi två goa grabbar som jag älskar högre än allt!

Toffe och jag har spelat lite Mario på Wii och han blir förbannad för att jag är så dålig :-D Jag förstör bara för honom, haha. Har fixat lite med tvätten och ska snart dra igång med lite städning, det är otroligt hur lat man är på kvällarna och inte plockar undan ordentligt. Bara att ta tag i det dagen efter, men det får man ju skylla sig själv för. :-)

Nu ska jag dra igång lite, ha en bra dag :-)

1 kommentar:

Mariana sa...

haha så är mattias oxå.. sabbar ja för honom medans vi spelar så blir han lite halvt elak :P