29 sep. 2010

Underbart!

Ja, då har vi vart på kalas idag.. Och på BVC gick det toppen bra! Har inte siffrorna i huvudet än men Leon är närmare 7 kilo och Noel ligger snart på 6,5 kilo.

Idag är första kvällen då jag är trött, och det känns RIKTIGT bra. Hur konstigt det än kan låta, men jag har varit så rastlös de senaste kvällarna (kanske veckorna) men idag har vi gjort en del och jag ÄLSKAR att umgås med de jag tycker om!!
Jag mår så himla bra, det är klart att jag saknar Toffe otroligt mycket, men jag mår så bra med min omgivning och grabbarna är helt underbara. De är nöjda och glada nästan hela tiden!
Jag kan aldrig säga nog många gånger hur mycket jag älskar dem!! De är mitt ljus och det bästa jag vet.



Älskar dig, Toffe!

1 kommentar:

Toffe sa...

Jag älskar dig så mycket. Ni är min livsglöd! /Pojkvän, Sambo & Pappa :-)