29 sep. 2010

Onsdag

Och inatt har grabbarna vart så HIMLA duktiga!!! Noel sov hela natten, och Leon åt bara en gång fast han förmodligen itne ens var hungrig men han fick sova hos mig nästan hela natten. Förmodligen för att jag inte orkade gå upp och lägga honom i sin säng!

Grabbarna har suttit lite i gåstolarna, fått lite smakportioner (majs och potatis) och fått på sig kläder. Snart tänkte jag hoppa in i duschen, runt klockan ett tänkte jag gå ner på BVC eftersom de har öppen mottagning och det är ju nästan en månad sen grabbarna vägde senast. Över en månad också!

Efter det tänkte jag baka lite, sen vid fem så ska grabbarna och jag på kalas hos Anna som fyller 19 idag.

Har lite planer för helgen, fredagen vet jag inte riktigt men lördagen tar vi och åker till Karlstad och tittar lite. Grabbarna, Pau och jag.. Får se om vi blir någon mer! Ska se om mamma skulle vilja vara barnvakt så man kanske kan gå ner och bowla lite också på kvällen.

Men nu kallar duschen på mig!

1 kommentar:

mariana sa...

Kanske är så att dom känner att du känner dig avslappnad för du är väl hos din mamma nu? Kanske därför dom är så lugn å inte lika knasiga som dom brukar vara hehe :)