28 sep. 2010

Tisdag!

Grabbarna och jag låg i sängen till tio idag, klev upp och diskade och gav dem smakportion ( morot och potatis idag ), röjde lite i sovrummet och gick ut och städade bilen efter resan sen..
Vid ett åkte jag och grabbsen till Caroline och hennes goa tvillingpojkar!! Där träffade vi Sandra och hennes flickor också ( Kanske redan skrivit det här, taskigt minne ).. Stannade till fyra ungefär.. Fick med mig gåstolar, hoppgungor och badinsatser hem.. Grabbarna provade båda delarna.. Och Noel stortrivdes i hoppgungan, han skuttade lite och skrattade som en tok. MYSUNGE! Leon satt i gåstolen och fick riktig fart bakåt men med tanke på ryggarna blev det inte så länge. Sen somnade grabbarna en stund, så jag satt och pratade med mamma och Micke innan grabbarna vaknade och var så jäkla ledsna båda två. Var längesen de var såna.. Eller ja, just nu känns det längesen iallafall även fast det kanske var förra veckan.
Snabb badade dem och sen var de vakna en stund, till åtta ungefär. Jag la ner dem i varsin säng och de tvärslocknade båda två. Noel vaknade för en liten stund sen och var ledsen men somnade snabbt om igen.
Tänkte kolla på Idol, men hade ingen lust med det så jag la mig i sängen istället med datorn. Kikar runt lite och lyssnar på musik, det var längesen!

Imorgon ska jag ta och baka lite iallafall :-)

God natt!

Inga kommentarer: