27 sep. 2010

Ett år sen!

Idag är det ett år sen vi fick reda på att jag var gravid.. Vad fort tiden går!
Vet att jag kvällen innan mådde illa och ville inte äta, så Toffe frågade om jag inte skulle göra ett test ändå. Morgonen efter så kändes det i hela kroppen att det var något så jag gjorde testet och fick två sträck på det, sprang ner till Toffe. Visste inte riktigt vad jag skulle säga utan visade bara upp plastbiten som bekräftade att vi skulle bli föräldrar. Det enda Toffe sa var att det kändes som en käftsmäll. Tror inte att vi visste vad vi skulle säga.. 4 dagar senare, den 1 oktober, fick vi reda på att det var tvillingar! Att det redan gått ett år kan jag inte förstå.. Nu har vi två glada grabbar som pratar, bubblar och bara är otroligt underbara!!

Grabbarna somnade för en timme sen, men Noel vaknade och var ledsen så mamma tog honom så nu sitter jag och är lite rastlös.. RASTLÖS??! När var jag det senast på det här viset? Annars brukade jag tvärlägga mig, men nu känner jag att jag har en del energi kvar..

Imorgon så är grabbarna och jag bjudna till Caroline och hennes tvillingpojkar. :-) Förhoppningsvis är Sandra och hennes flickor där också! Det ska bli supertrevligt och något jag ser fram emot. :-)

Har försökt titta klart på filmen ungefär fem gånger, men antingen somnar jag ifrån den eller så går jag och gör något annat. Typiskt!! Men jag ska göra ett försök nu när jag har lite tid över .. Har ju visserligen sett den en gång, men inte sådär jätte noga.

Men vi får väl se om jag inte somnar ifrån den igen..

Godnatt!

1 kommentar:

Emelie sa...

hur långt bort bor du från din mamma? Varför vill din kille inte flytta?? Min kille vill inte heller flytta.. Och jag vill bo nära min familj...Men inte då..*Kramar*