27 sep. 2010

Måndag..

Och resan igår var jobbig eftersom det hann att bli mörkt innan vi kom fram, det tog ungefär sjutimmar och vi fick stanna eftersom den andra bilen kokade och barnen skulle ha mat och "rastas" osv.. Givetvis :-P



Idag så vaknade jag vid åtta, då myste grabbarna och jag i sängen innan jag hoppade in i duschen.. Vid elva så åkte jag till Mia för att träffa henne och titta på valpen. En liten golden valp, den var så söt! Hon nafsade lite på grabbarna också. Fick äta mat hos Mia, och sedan följde hon med mig på Intersport eftersom jag skulle kolla på en jacka. Till en början gick det jättebra med pojkarna men sedan tröttnade de. Eftersom jag var på jakt efter en mössa och vantar också, så körde det ihop sig med Leon i famnen, mamma i telefonen och mössan på sne.. Hoppas att ingen såg mig!



Åkte tillbaka till Mia och där fick vi päronpaj, mamma kom förbi en sväng också innan både mamma och jag åkte hem. Packade upp det sista och grabbarna somnade, så jag la mig också på sängen och tittade på "Män som hatar kvinnor" IGEN.. Leon började gnälla så han fick ligga hos mig och sedan somnade jag, en halvtimme efter vaknade Noel och sen sov vi till strax efter klockan fem. SKÖNT, tycker jag!! Nu är jag däremot väldigt rastlös och vet inte vad vi ska hitta på.

Inga kommentarer: