1 aug. 2010

Men herregud!

Igår gick vi ut mellan åtta och tolv.. Toffe, jag, Toffes syster Mickis och Thomas. Vi gick och spelade biljard och tog en öl, åt pizza och gick sedan till öltältet och drack 1,5 öl till. Var skittrevligt och vi hade barnvakt, bestående av mormor, som pumpade i dem ersättning så de sov från halv tio till tolv när vi kom hem.. Härligt värre! ;-) Det enda var ju att mina bröst gjorde så jäkla ont så jag pumpade ur enoorma mängder.. 240 :-P Pumpade ur en sväng inatt också men det är svårt i mörkret så jag klarade det inte riktigt, utan vaknade av vääärldens läckage.. Suck! :-P

Gick iallafall in och läste nu om amningen, verkar ju helt okej att amma dessa timmar efter.. Drack upp det sista ur ölen innan halv tolv. Men apropå läsningen, vilka jäkla moraltanter det finns!!! Blir ju mörkrädd över att det finns sånt folk, och jag är glad över att dem inte finns i min närhet.

Hade iallafall en trevlig kväll, men det var underbart att få komma hem till våra söner!

Inga kommentarer: