23 aug. 2010

Längesen..

har inte kunnat uppdatera på några dagar, men nu tänkte jag skriva ett inlägg iallafall. Har inte hänt så mycket de senaste dagarna, jag har färgat håret. Inte super intressant kanske, men det är nog de enda! Det har varit mycket tankar sen igår och jag får ont i magen av alltihop så det har väl också bidragit till att jag inte orkat uppdatera trots att jag hade tankar på det igår.. Grabbsen blev 14 veckor i lördags, vad fort tiden går. Tittade på förlossningsbilderna igår och jag har inte riktigt berörts av dem tidigare. Men nu kändes det i hjärtat och jag insåg att det faktiskt har hänt och att jag förmodligen aldrig kommer uppleva det igen. Man ska aldrig säga aldrig, men det känns verkligen inte så! Nu har jag surrat om allt möjligt, och ska ta hand om noel som är helt galen. Ge mig styrka!! Såhär är det jämt, suck.

1 kommentar:

Carola sa...

Färgat håret? :) Vem av er förlorade vadet? :))