23 aug. 2010

Konstigt!

Ligger just nu i soffan och kikar på, gammal goding, fångarna på fortet! Eller ja, det tog slut under det här inlägget. Grabbarna sover och jag har en konstig känsla.. Jag saknar dem, och vill mysa med dem! Älskade små barn, vad har ni gjort med mamma? Jag är så lyckligt lottad som fick två små underbara pyren. På en och samma gång! Det är klart att jag är trött, också väldigt irriterad.. Men snarare för omständigheterna än för att barnen skriker. Ni är det bästa i mitt liv och jag ska ge er allt jag kan för att ni ska få ett tryggt och bra liv. Det hoppas jag också att jag kan. Att vi får vara lyckliga och friska är det viktiga, och jag hoppas att vi kan bli lyckliga på något sätt. Fortfarande har den tveksamma lyckan inte något med er att göra. Glöm aldrig att jag finns här för er.

Inga kommentarer: