20 aug. 2010

ibland

Ibland funderar jag hur livet hade varit med ett barn, inte för att jag vill uppleva det. Jag är så lyckligt lottad över mina två underbara söner. Skulle aldrig klara mig utan en av dem eller båda. De är ljuset i mitt liv! Och att få dela dem med min familj och se hur själaglada de blir. Och hur mycket de ställer upp för mig. Det hade jag aldrig kunnat tro innan barnen kom, men det har varit över förväntan! I helgen ska jag få barnvakt och sovmorgon, förmodligen söndag. Och nästa vecka får vi barnvakt några timmar och ska åka till karlstad. Vi behöver ha lite skor och sådär. Mysigt :-) nu ska jag mysa i soffan med leon som somnat på min mage och sur-noel i babysittern. Ha en bra dag!

1 kommentar:

Mamma till 2 sa...

Ojj grattis till dem :) Njuuut utav den tiden medans dem är små :) . Mina killar dem är 18 månader :) .Och det är konstant full rulle i hemmet :) . Me ndet är såååå roligt . Vart bor du med din familj?=)