11 aug. 2010

Faktiskt..

... Så har jag haft en riktigt bra dag! Tror att Toffe kom hem runt sju i morse och då hann jag ligga i sängen en liten stund innan det blev gnäll så jag tog grabbarna med mig till vardagsrummet och mamma hjälpte mig att mata och så myste hon lite med Noel.. Satte båda grabbarna i babysittrarna och så somnade vi i 1,5 timme allihop, sedan var det lite mat och blöjbyte och inte alls mycket gnäll. Det var riktigt härligt!! Bestämde mig sedan för att åka till Coop och handla lite med pojkarna, innan vi kom iväg var det lite gnäll men sedan så sov dem hela tiden och även inne på Coop och var inte griniga alls förens vi kom hem och då åt de lite och somnade och Noel sov i två timmar ungefär innan han ville äta och sen somnade han om och har nu sovit två timmar till. Leon sitter i babysittern och stirrar på giraffen som vi hängt upp i lampan, och jag kan i lugn och ro skriva det här inlägget och laga mat! Schnitzel, färskpotatis, bearnaisesås och ärtor blir det. Kanske låter som en konstig blandning, men himla gott!

Jag är väldigt illamående.. Vet inte vad det kan bero på, men det ska nog gå över med lite mat!

Hoppas ni har en bra dag!

Inga kommentarer: