12 aug. 2010

Skönt!

Vår lilla Noel sov SJU timmar i sträck!!! Han somnade vid elva och vaknade klockan sex! Vilken grabb, jag blev så himla glad, speciellt som Leon var ledsen och krånglade och sov med mig. Men idag sov jag mer än någonsin och försökte få grabbarna och sova mer när vi gått ut i vardagsrummet för att inte störa Toffe. Efter att han jobbat hela natten vill jag ju inte störa honom, men känns lite tråkigt att inte kunna ligga i sängen längre än till sju på morgonen utan i stort sett bo i soffan hela dagarna. Men nu jobbar han sista natten och så behöver jag inte känna att jag stör imorgon kväll utan då tänker jag stanna kvar i sovrummet. :-)

Imorgon får vi besök av Angelica, Peter och Lucas och de stannar till lördag. Mysigt och ska bli jättekul.

Nu har Noel vaknat igen, så ska ta honom eftersom de alltid vaknar och är ledsna.

Inga kommentarer: