14 apr. 2013

Snillet spekulerar..

Hmm, en tanke slog mig precis.. Vart ska vi ha skötbord? Haha!
Och så insåg jag att uppe i vårt sovrum står en vitmålad byrå som man (läs Toffe, med mig som boss) skulle kunna modifiera lite och vips så är det ett skötbord. Förvaring till blöjor och annat skulle man kunna ha i översta lådan och de två andra till kläder.
Och det skulle vi kunna ha nere för det är nog inga problem att få det att passa in om det bara är snyggt.
Och jo, det är viktigt att det ser okej ut också.
Sen så tror jag att min fina mamma ska få kolla om det fanns en korg/vagga uppe på vinden i vårt gamla hus. Det tror jag kommer vara lämpligt i början bredvid sängen och sen när Lille skutt blir lite större så kan man byta till spjälsäng och sen till växasäng. Men då har vi förhoppningsvis flyttat härifrån också och har fler rum. ;)

Så om någon har tips på hur man kan bygga till en skiva (eller?) till byrån så är jag tacksam.
Dags att göra sin plikt som förälder, fixa något att äta!

Inga kommentarer: