14 apr. 2013

En vädermänniska!

Jag vet att det finns så många som känner som mig, vädret styr humöret.
Idag har vi fått sol och värme, jag har hjälpt is och snö på traven genom att hacka bort. Toffe och Alex har gjort ett grymt bra hackande här ute, nu ska det ta mig tusan bara bort!!
Noel har surat som en galning, bara stått och skrikit. I början försökte jag lugna honom, sen skrek jag åt honom (så jävla pedagogiskt, va?) och sen lyckades jag sluta lyssna. Istället satt Leon och skrattade åt Noel så Noel blev ääännu mer hysterisk. Syskonkärlek deluxe ;)
Nu har vi ätit lite risotto och jag tänker glida ner i fåtöljen medans grabbarna kollar på Madagaskar 3.
Och ÄNTLIGEN är det bokcirkel ikväll, efter över en vecka hemma utan en enda stunds avlastning (förutom toabesök, knappt, och duschar) så ska det blir underbart och det var verkligen rätt helg! Det är lycka!

Inga kommentarer: