6 apr. 2013

Fina lördag

Det har varit en bra dag med promenad, grillning och en underbar efterrätt. MEN jag känner hur jag vill kräkas när det känns som att mitt, så att säga, underrede ska dela på sig. Stundvis blir det lite bättre men jag har gått lite som en cowboy här hemma. Alltså får jag avstå de längre promenaderna framöver.. Precis så man vill ha det när det börjar bli fint väder. Suck!
Men det är smällar man får ta och helt klart värt det.
Redan nu, 18:30, ligger jag bredvid grabbarna som varvar ner i sängen till Lejonkungen. Skönt för mig att få "varva ner" också. Vara still i lugn och ro med lite Morgonpasset i öronen.
Har letat igenom så mycket jag orkat efter specialpoddar med Anders Jansson. Det har varit så bra och jag har skrattat så jag har grinat till vissa avsnitt.
Så nu ska jag njuta av lugna barn, en galning i magen och Morgonpasset. Underbart!

Inga kommentarer: