18 mars 2013

Vem vet mest?

Det är det som är på svt24 just nu och jag orkar inte byta kanal.
Gav mig aldrig iväg till Miroi imorse för jag hade så ont i ryggen, låg kvar i sängen till halv tio ungefär. Trippade (läs: släpade mig) ner för trappen, är så stel på morgonen så det går segt, och hämtade lite gröt och lite kaffe.
Varm Oboy har varit en helt sjuk craving, det var det även förra gången men känner att det är dags att lugna sig med det nu när jag inte kräks varje dag. Tänker inte bli någon tungviktare den här gången. Ligger på cirka + 3-4 kg nu, och jag tänker inte banta men tänker se till så att det inte drar iväg.
Ska ju återgå till styrketräningen sen också, längtar redan och önskar jag kunde åka till gym nu när jag sålt av hemmagymmet men man kan visst inte få allt.
Däremot är jag helt sjukt äckelmagad, knappt så jag kan förstå det själv.
När jag åt en matlåda med spagetti och köttfärssås så fick jag en sån där liten broskbit i munnen och kräktes upp all mat.
Hände även när jag var på dagis och jobbade, då var jag tvungen att spy men eftersom ingen såg något så låtsades jag inte om det.
Känslig för mycket såna äckliga saker, och sen jag var hos mamma och fick en jävla benbit i kycklingen så har jag inte ätit kyckling. Kan få kväljningar bara jag tänker på det, haha.
Slutpratat om massa äckel och till roligare saker.
Har längtat sådär oändligt mycket efter sommaren idag. Med picknickar, sol, bad, regn och två fina sommarbarn!
Avslutar inlägget med lite sommarbilder, medans lilleskutt gör konster även ikväll.






Inga kommentarer: